کد خبر: ۸۸۷۹۱۱
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۶
تعداد بازدید: ۱۹۷
سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز گفت: برنامه ریزی ما برای استفاده از ضد حملات در مقابل ملوان بندرانزلی بود اما روی یک غفلت گل خوردیم و در ادامه تلاش بازیکنان ما نیز بی اثر بود.

تیم فوتبال ملوان از غفلت بازیکنان ما به گل رسیدبه گزارش خبرداغ ، علی اصغر کلانتری در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به باخت تیم فجر شهید سپاسی در مقابل ملوان انزلی افزود: با توجه به نتایج اخیر ملوان می‌دانستیم که آنها به دنبال کسب امتیاز کامل این بازی هستند و به همین دلیل سعی در کنترل بازی داشتیم و روی ضد حملات برنامه ریزی کرده بودیم.

وی تصریح کرد: در نیمه نخست، بازی بیشتر در نیمه میدان بود اما در نیمه دوم روی یک غفلت گل خوردیم و تا پایان بازی هر چه تلاش کردیم نتوانستیم گل مساوی را بزنیم.

کلانتری تاکید کرد: تیم حریف به دلیل فشار نتایج گذشته، پس از به ثمر رساندن گل سعی در حفظ آن داشت و بازی فشرده ایی را در نیمه زمین خود انجام می‌داد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز در هفته بیست و ششم لیگ دسته یک فوتبال کشور، روز گذشته در انزلی با یک گل مغلوب میزبان خود تیم ملوان بندرانزلی شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: