کد خبر: ۸۸۷۷۴۲
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۰
تعداد بازدید: ۳۹۴
استقلال با گل دقیقه ٩٠+٤ رمضانى در آبادان به سه امتیاز حساس رسید تا دوباره به پله سوم جدول بازگردد. صرف نظر از شب پراشتباه داوران که یک بار دیگر اهمیت حضور وى اى آر در فوتبال ایران را ثابت کرد باید به بازى نه چندان خوب استقلالی‌ها اشاره کرد.

چرا استقلال شاداب نیست؟به گزارش خبرداغ به نقل از فوتبالی: استقلال با گل دقيقه ٩٠+٤ رمضانى در آبادان به سه امتياز حساس رسيد تا دوباره به پله سوم جدول بازگردد. صرف نظر از شب پراشتباه داوران كه يك بار ديگر اهميت حضور وى اى آر در فوتبال ايران را ثابت كرد بايد به بازى نه چندان خوب استقلاليها اشاره كرد.

در اينكه مجيدى تيمش را خودش نبسته و البته به نسبت تيم فكرى تيم بهترى شده شكى نيست، اما نكته مهم در اين ميان نوسان فوتبال اين تيم است. استقلال گاهى چنان خوب كار مى كند كه تعريف همگان را برمى انگيزد و گاهى جورى ضعيف بازى مى كند كه به شدت انتقاد آميز است.

استقلال بازيكنى كه در مواقع حساس بازى را دربياورد كم دارد. مهره هاى تأثيرگذار يا به اصطلاح ستاره اين تيم كم است و اين براى قهرمانى كافى نيست. اسكوچيچ هم با دعوت فقط يك بازيكن از اين تيم اين ادعا را تأييد كرد. در هر حال استقلال می خواهد برای قهرمانی در جام حذفی بجنگد و البته مدعی گرفتن سهمیه است و باید برای بازی حساس مقابل الهلال عربستان در شهریور 1400 آماده کند. الهلالی ها که به شدت در حال تجهیز و آماده شدن و گرفتن بازیکنان بزرگ هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: