کد خبر: ۸۸۷۶۳۲
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۹
تعداد بازدید: ۳۵۴
عباس غزالی با حضور در شبکه دوم سیما از سکانسی تاثیرگذار در سریال «مینو» گفت که هر زمان به آن فکر می‌کند، اشکش جاری می‌شود.

سکانسی که هنوز هم اشک عباس غزالی را جاری می‌کندبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، عباس غزالی، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر همزمان با سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر در عملیات بیت‌المقدس با حضور در شبکه دوم سیما از سریال «مینو» گفت. 

«مینو» نام سریالی به کارگردانی امیرمهدی پوروزیری بود که سال ۱۳۹۷ از شبکه اول سیما روی آنتن رفت و داستان آن در ماه‌های منتهی به اشغال شهر خرمشهر، در زمان جنگ ایران و عراق، می‌گذشت.  

غزالی که در این سریال نقش رضا شکری را بازی می‌کرد با اشاره به سکانسی از آن، گفت: «رضا شکری به همراه مهدی دوستش نشسته است. دانه‌دانه رفقایش را از دست داده است، خانه‌اش را گرفته و خانواده‌اش را شهید کرده‌اند. مهدی می‌گوید بلند شو رضا! بلند شو برو رضا! رضا جواب می‌دهد کجا بروم؟! کجا بروم؟! جانماز مادرم در این خانه است! من هر وقت به یاد این سکانس می‌افتم چشمم پر از اشک می‌شود و جزو سکانس‌هایی است که خدا را شکر می‌کنم که سعادت بازی در آن را نصیبم کرد.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: