کد خبر: ۸۸۷۳۸۹
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶
تعداد بازدید: ۲۳۱
کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: تصمیمی که کمیته انضباطی در مورد خاطیان دربی و دیدار پرسپولیس و سپاهان گرفت عادلانه بود.

ورمزیار: استقلال نیاز به تغییرات داردبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر: صادق ورمزیار با اشاره به رأی کمیته انضباطی در مورد خاطیان دربی گفت: به اعتقاد من تصمیمات گرفته شده عادلانه بود، اعضای کادر فنی و بازیکنان دو تیم باید بر اعصاب خود مسلط بوده و شرایط را درک کنند.

این پیشکسوت ادامه داد: درست است که این دیدار همیشه پراسترس و دلهره‌آور است، اما باتجربه‌ها می‌توانند نقش مهمی در آرامش این بازی داشته باشند ولی در مجموع تصمیمات کمیته انضباطی در خصوص تیم‌های سپاهان، استقلال و پرسپولیس عادلانه بود.

کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: استقلال برای فصل آینده نیاز به تغییرات اساسی دارد. این تیم باید چند بازیکن خوب و دو هافبک بازیساز و خلاق را به خدمت بگیرد زیرا امسال این تیم از نبود یک بازیکن طراح متضرر شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: