کد خبر: ۸۸۷۱۱۵
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۴
تعداد بازدید: ۲۶۷
دروازبان استقلال گفت: من از شرایط بازی دور بودم و در آن لحظه هم شرایط بدنی‌ام خوب نبود، اما ان‌شاءالله در بازی‌های بعد بتوانم جبران کنم.

حسینی: وضعیت بدنی‌ام خوب نبودبه گزارش خبرداغ به نیقل از تسنیم: دروازبان استقلال گفت: من از شرایط بازی دور بودم و در آن لحظه هم شرایط بدنی‌ام خوب نبود، اما ان‌شاءالله در بازی‌های بعد بتوانم جبران کنم.

سید حسین حسینی پس از پیروزی دو بر یک استقلال مقابل ذوب‌آهن اظهار کرد: خداراشکر توانستیم بازی را ببریم. بعد از آن ۲ باخت شرایط کمی بد بود اما خداراشکر توانستیم ببریم و به روند پیروزی‌های‌مان برگردیم.

او درباره اشتباهش روی گلی که دریافت کرد، گفت: بعد از ۳ ماه بازی کرده بودم و از شرایط بازی دور بودم. در آن لحظه شرایط بدنی‌ام خوب نبود و ان‌شاءالله در بازی‌های بعد بتوانم جبران کنم.

دروازبان استقلال در خصوص فرشید اسماعیلی و خوشحالی‌ گلش با او، عنوان کرد: قبل از بازی با هم هماهنگ کرده بودیم که اگر گل برند به سمت من بیاید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: