کد خبر: ۸۸۷۰۴۰
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴
تعداد بازدید: ۲۱۷
سخنگوی شورای نگهبان گفت: تاکنون احراز صلاحیت یا عدم احراز هیچ فردی مشخص نشده و در شورای نگهبان هنوز به آن نرسیدیم چراکه باید به همه نظرات کارشناسی رسیدگی و بررسی شود.

تاکنون احراز و عدم احراز صلاحیت هیچ‌کس مشخص نشده است/ رسانه‌ها از انتشار شایعات بپرهیزندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، عباسعلی کدخدایی در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی دقایقی قبل پیرامون روند بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری، گفت: جلسات کارشناسی ادامه دارد و نیاز است و ما در جلسه امروز به ادامه بررسی خواهیم پرداخت.

وی در پاسخ به سوالی ابراز داشت: تاکنون احراز صلاحیت یا عدم احراز هیچ فردی مشخص نشده و در شورای نگهبان هنوز به آن نرسیدیم چراکه باید به همه نظرات کارشناسی رسیدگی و بررسی شود.

کدخدایی درخصوص انتشار شایعاتی پیرامون تایید یا عدم تایید صلاحیت برخی کاندیداها، اظهار داشت: من این موارد را دیدم و عکس‌العمل هم نشان داده و این مطالب را تکذیب کردم. از همه دوستان و علاقمندان درخواست می‌کنیم که از انتشار این شایعه‌ها بپرهیزند. اگر مساله‌ای نیاز به اطلاع‌رسانی باشد ما حتما از طریق رسانه‌های رسمی به اطلاع مردم عزیز خواهیم رساند.

وی در پایان پیرامون اتمام مهلت ۵ روز اول بررسی صلاحیت‌ها، گفت: نمی‌توانم از هم‌اکنون بگویم که از مهلت ۵ روز دوم استفاده خواهد شد یا نه؛ همه چیز منوط به برگزاری جلسه امروز است، اگر به این نتیجه برسیم که نیاز به تمدید است، از ۵ روز دیگر استفاده می‌کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: