کد خبر: ۸۸۷۰۳۵
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵
تعداد بازدید: ۲۹۶
دو ملی پوش سابق استقلال که در لیگ ستارگان قطر توپ می‌زنند، شانس زیادی برای حضور در تیم ملی ندارند.

شانس کم دو لژیونر استقلالی برای حضور در تیم ملیبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر، تیم ملی فوتبال کشورمان با هدایت اسکوچیچ از روز ششم خرداد راهی اردوی تدارکاتی در جزیره کیش شده تا با رسیدن به آمادگی کامل جهت ادامه مسابقات مرحله گروهی رقابتهای انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، عازم کشور قطر شود.

دراگان اسکوچیچ سرمربی ۵۲ ساله تیم ملی کشورمان در حال آخرین مطالعات به منظور دعوت از بازیکنان مورد نظرش در اردوی پایانی و انتخاب ۲۳ بازیکن مد نظر خود برای این مسابقات است.

در این خصوص خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد روزبه چشمی و امید ابراهیمی دو ملی پوش سابق تیم استقلال که فصل گذشته را در لیگ ستارگان قطر توپ زدند، شانس زیادی برای قرار گرفتن لیست نهایی تیم ملی نداشته و حتی اسکوچیچ در دعوت آنها به اردوی تدارکاتی هم مردد است.

گویا افت فنی و کیفی چشمی و ابراهیمی بعد از حضور در لیگ ستارگان قطر باعث شده تا سرمربی تیم ملی نظر چندان مثبتی در انتخاب این دو برای حضور در تورنمنت بحرین نداشته باشد.

تیم ملی فوتبال ایران که در حال حاضر بعد از عراق و بحرین در رده سوم گروه سوم مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قرار دارد، کار دشواری برای صعود از این گروه دارد و تقریباً تنها راه باقی مانده برای تیم ملی، پیروزی در هر ۴ دیدار پیش رو است. این رقابتها از ۱۳ خرداد در بحرین آغاز می‌شود و تیم ملی ایران در نخستین دیدار خود از ۴ دیدار پیش رو به مصاف هنگ کنگ می‌رود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: