کد خبر: ۸۸۶۴۰۶
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵
تعداد بازدید: ۱۴۵
رئیس دولت گفت: در کار و تلاش باید مراعات رضا حق و حقوق مردم را مدنظر داشته باشیم. مگر انتخابات چقدر ارزش دارد که انسان به خاطر آنها تهمت بزند و دروغ بگوید؟

در کار و تلاش باید مراعات رضای حق و حقوق مردم را داشته باشیم/ مگر انتخابات چقدر ارزش دارد که انسان به خاطر آن تهمت بزندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا،‌ حسن روحانی در جلسه هیأت دولت اظهار کرد: سراسر ماه رمضان فیض و برکت خداوند است. ان‌شاالله همه ما از این روزها حداکثر استفاده را کرده باشیم. احتمالاً امروز روز پایانی این ماه عزیز است. امیدواریم عید فطر بر همه مسلمانان مبارک باشد و ما بتوانیم از فیض این ماه استفاده کنیم.

رئیس جمهور افزود: ارزیابی اینکه از ماه رمضان استفاده کردیم یا نکردیم بسیار آسان است؛ اگر اقدام و عمل ما نسبت به گذشته تغییری نکرده یعنی این روزه‌ها صرفاً تحمل گرسنگی بوده است. در کار و تلاش باید مراعات رضا حق و حقوق مردم را مدنظر داشته باشیم. در حق‌الناس خداوند نیز بی‌اراده و دخالت نمی‌کند. مگر انتخابات چقدر ارزش دارد که انسان به خاطر آنها تهمت بزند و دروغ بگوید؟ از دید اخلاق انسانی غیبت، از هفتاد زنا گناه بالاتری دارد. 

وی بیان کرد: متأسفانه این روزها دو حادثه بسیار غمبار رخ داد؛ حادثه افغانستان که بسیار تأسف‌برانگیز بود. کشتار این بچه‌ها چه معنایی دارد؟ اصلا می‌توان نام این افراد را مسلمان گذاشت؟ البته جنایت اصلی برای کسانی است که چه شرقی چه غربی در افغانستان مداخله کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: