کد خبر: ۸۸۶۳۸۲
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۴
تعداد بازدید: ۳۱۲
دومین روز ثبت‌نام از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری لحظاتی پیش در وزارت کشور آغاز و تا ساعت ۶ بعداظهر ادامه خواهد داشت.

دومین روز ثبت‌نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری آغاز شدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا،  دومین روز ثبت‌نام از کاندیداهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری لحظاتی پیش در ستاد انتخابات کشور واقع در وزارت کشور آغاز شد.

ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری از روز ۲۱ اردیبهشت ماه آغاز و تا ۲۵ اردیبهشت به مدت پنج روز از ساعت ۸ صبح شروع و تا ۶ بعدازظهر انجام خواهد شد.

سید اسماعیل موسوی سخنگوی ستاد انتخابات کشور تعدا افرادی را که دیروز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت در نخستین روز ثبت‌نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کردند، ۵۷ نفر اعلام کرد و گفت: تعدادی از پرونده‌ها  نقص مدرک داشتند که فرصت مجددی به داوطلبان داده می‌شود تا پایان دوره ثبت نام مراجعه و ثبت نام خود را تکمیل کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: