کد خبر: ۸۸۶۲۲۶
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۹
تعداد بازدید: ۲۵۴
تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در حالی برگزار شد که فرهاد مجیدی سرمربی استقلال از شاگردانش خواست شکست برابر ذوب‌آهن اصفهان را فراموش کنند.

تبریک آبی‌ها به میلیچ در تمرین استقلالبه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه: تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در حالی برگزار شد که فرهاد مجیدی سرمربی استقلال از شاگردانش خواست شکست برابر ذوب‌آهن اصفهان را فراموش کنند.

تمرین تیم فوتبال استقلال یک روز پس از شکست 2 - صفر مقابل ذوب‌آهن اصفهان در مجموعه انقلاب برگزار شد.

در ابتدای این تمرین، فرهاد مجیدی سرمربی استقلال دقایقی برای شاگردانش صحبت کرد و از آن‌ها خواست تمرکز خود را برای ادامه رقابت‌های لیگ حفظ کنند و با همه وجودشان برای شادی دل هواداران تلاش کنند.

بازیکنان پس از صحبت‌های مجیدی به گرم کردن خود مشغول شدند و در ادامه بازیکنانی که روز گذشته به صورت فیکس برابر ذوب‌آهن به میدان رفته بودند، به ریکاوری و سایرین به مرور یک کار تاکتیکی و در ادامه فوتبال درون تیمی مشغول شدند.

در جریان تمرین، بازیکنان و مربیان تولد هروویه میلیچ را به این بازیکن تبریک گفتند.

نیم استقلال جماه در هفته بیست‌وسوم‌ لیگ برتر به مصاف پرسپولیس خواهد رفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: