کد خبر: ۸۸۶۰۹۱
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۸
تعداد بازدید: ۱۹۰
نیکزاد:
نایب رئیس مجلس با اشاره به واگذاری مالکیت شرکت کشت و صنعت نیشکر ⁧‫هفت تپه‬⁩ به دولت، صبوری کارگران، جدیت دستگاه قضایی و تلاش دستگاه های نظارتی و نمایندگان را قابل تقدیر دانست.

صبوری کارگران و جدیت دستگاه قضایی در مساله واگذاری هفت تپه قابل تقدیر استبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و داوطلب احتمالی انتخابات ریاست جمهوری در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت:

«‌⁧‫مالکیت شرکت کشت و صنعت نیشکر ⁧‫هفت تپه‬⁩ به دولت واگذار شد. این شرکت یکی از بنگاه های بزرگ اقتصادی و اثرگذار کشور است و تاثیر زیادی هم در اشتغال در استان خوزستان دارد. خصوصی سازی معیوب، مدت ها کارگران عزیز و زحمتکش این مجموعه را به رنج و سختی انداخته بود.

‌با همکاری اعضای کمیسیون اصل نود به صورت ویژه پیگیر این موضوع در مجلس شدیم. در ۶ جلسه برگزار شده در مجلس، سعی کردیم رنج کارگران کاهش یافته و شرایط را برای بازگشت این مجموعه به بیت‌المال فراهم کنیم. خدا را شکر که با نتیجه خوبی همراه شد.

صبوری کارگران عزیز، جدیت دستگاه قضایی و تلاش دستگاه های نظارتی و همکاران مجلس در این موضوع قابل تقدیر است. امیدوارم این مجموعه بزرگ دوباره نویدبخش روزهای خوب برای کشور و به ویژه استان خوزستان شود.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: