کد خبر: ۸۸۵۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۲
تعداد بازدید: ۲۲۲
در پي طرح برخي ادعاهاي شاذ درباره نفوذ در نهاد رياست‌جمهوري از سوي محمدجواد كريمي قدوسي، يك منبع آگاه در ریاست جمهوری گفت: ايشان متاسفانه در فضاي سياسي كشور به چوپان دروغگو معروف شده و اگر احيانا حرف راستي بزنند، مايه تعجب خواهد بود و بايد نسبت به آن واكنش نشان داد.
سایت دولت: کریمی قدوسی، چوپان دروغگو استبه گزارش خبرداغ ، در پي طرح برخي ادعاهاي شاذ درباره نفوذ در نهاد رياست‌جمهوري از سوي محمدجواد كريمي قدوسي، يك منبع آگاه در ریاست جمهوری گفت: ايشان متاسفانه در فضاي سياسي كشور به چوپان دروغگو معروف شده و اگر احيانا حرف راستي بزنند، مايه تعجب خواهد بود و بايد نسبت به آن واكنش نشان داد.

پایگاه اطلاع رسانی دولت: در پي طرح برخي ادعاهاي شاذ درباره نفوذ در نهاد رياست‌جمهوري از سوي محمدجواد كريمي قدوسي، يك منبع آگاه در ریاست جمهوری گفت: ايشان متاسفانه در فضاي سياسي كشور به چوپان دروغگو معروف شده و اگر احيانا حرف راستي بزنند، مايه تعجب خواهد بود و بايد نسبت به آن واكنش نشان داد.

وي با رد اظهارات اخير كريمي قدوسي افزود: حتي هم‌جناحي‌هاي ايشان هم عمدتا روي اظهارات ايشان حساب باز نمي‌كنند و اذعان دارند كه وقتي ايشان ادعايي عليه كسي مطرح مي‌كند، به اعتبار تجارب متعدد دروغگويي و خلاف‌گويي ايشان در گذشته، ادعايش فاقد صحت، عقلانيت و حتي ظرافت‌هاي مرسوم دروغگويي است.

اين منبع آگاه با تاكيد بر اينكه ادعاهاي كريمي قدوسي، ارزش پاسخ دادن ندارد، خاطرنشان كرد: نه از باب اهميت اظهارات واهي و بي‌اساس فرد مورد نظر بلكه صرفا به دليل ثبت در تاريخ، لازم به ذكر است كه هر آنچه ايشان تحت عنوان نفوذ در رياست‌جمهوري و برخي مديران اين نهاد به زبان آورده است، كذب محض و از اساس ساخته و پرداخته ذهن بيمار گوينده يا كساني است كه ظاهرا او را به سخره گرفته‌اند.

وي در پايان با انتقاد از رسانه‌هايي كه علي‌رغم سوابق متعدد دروغگويي و اظهارات خلاف واقع، همچنان به نشر اظهارات كريمي قدوسي مي‌پردازند، خاطرنشان كرد: بديهي است كه نشر اظهارات ايشان، نشر اكاذيب به حساب مي‌آيد و به موجب قانون جرم است. از مراجع محترم قضايي انتظار مي‌رود، در قبال بيان اينگونه اظهارات و نشر آنها كه مصداق تشويش اذهان عمومي و آشكارا تهمت و افتراست سكوت نكنند و وظيفه قانوني خود را در راستاي قوانين مصرح كشور به انجام برسانند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: