کد خبر: ۸۸۵۴۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۸
تعداد بازدید: ۳۲۵
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: به لطف زحمات کارگران ایرانی، در کشور، کمبود محصول نداریم.
شریعتمداری در جمع خبرنگاران: به لطف زحمات کارگران ایرانی، در کشور، کمبود محصول نداریمبه گزارش خبرداغ ، وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در حاشیه برنامه امضای تفاهم‌نامه سه جانبه در سازمان فنی و حرفه ای کشور در جمع خبرنگاران با تبریک روز کارگر به این قشر عزیز و نجیب ایران گفت:  کارگران با حداقل شرایط در سختی ها، همراه جمهوری اسلامی ایران بودند، از جنگ تحمیلی گرفته تا دوره سازندگی و فشارهای تحریمی نظام استکبار، به داد ملت رسیدند و تلاش کرد تا چرخ‌های تولید از حرکت باز نایستد.
شریعتمداری اظهار داشت: در جریان ورود ویروس کرونا نیز که هر نوع تجمعی در کشور تعطیل بود، واحد‌های تولیدی و صنعتی که نیازمندی‌های کشور را تامین می‌کردند با رشادت و ایثارگری تولید را سرپا نگه داشتند وی تاکید کرد: در هیچ جای کشوربه لطف زحمات کارگران ایرانی، کمبود محصول نداریم و این خدمات را با هیچ امکان مادی نمی‌تواند جبران کرد.
وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: تلاش کردیم در دوره خدمت خود در دولت خدمتگزار تدبیر و امید فاصله قابل ملاحظه نیازمندی‌های معیشتی نه چندان عزتمندانه کارگران را باافزایش میزان حداقل مزد، کاهش دهیم.
 وی افزود : همچنین سعی شد این سفره را کوچک نکنیم و با سه جانبه گرایی در نشست های کمیته مزد و  شورایعالی کار به اجماع برسیم.
شریعتمداری تصریح کرد: در اسفند سال گذشته به لطف جامعه کارگری و کارفرمایی ۳۹ درصد حداقل دستمزد را افزایش دادیم و برای سایر سطوح هم رقم قابل ملاحظه‌ای پیش‌بینی کردیم و امیدوارم بتوانیم این مسیر را ادامه دهیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: