کد خبر: ۸۸۵۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۴
تعداد بازدید: ۳۷۷
در روزهای قبل به قیمت خرید و اجاره مسکن در شهرهای مختلف پرداختیم و دیروز هم پیشنهادهایی برای تهیه خانه ارزان در کرج ارائه کردیم.

به گزارش خبرداغ به نقل از برترین ها، در روزهای قبل به قیمت خرید و اجاره مسکن در شهرهای مختلف پرداختیم و دیروز هم پیشنهادهایی برای تهیه خانه ارزان در کرج ارائه کردیم. امروز برای شما قیمت بهترین محلات کرج را تهیه کرده‌ایم. نقاط گران قیمت برای افراد مشکل‌پسند و البته کسانی که وضعیت مالی مناسبی دارند. بر اساس این جداول که از آگهی‌های سایت بازار استخراج شده است، عظیمیه، جهانشهر و فاز 3 مهرشهر برای کرجی‌ها محبوبیت خاصی دارند و برای اجاره یک واحد نقلی 80 متری در این مناطق مبلغی حدود 8میلیون باید در نظر بگیرید. یعنی کارگری با حداقل حقوق 4میلیونی، باید برای هر ماه اجاره‌نشینی در این محلات دو ماه حقوقش را اختصاص بدهد!

قیمت خرید خانه هم در همین حد رویایی است و یک متر خانه در باغستان کرج، بیش از سه ماه حقوق کارگری را می‌طلبد. با هم به قیمت خرید و اجاره ملک و زمین در بهترین نقاط کرج نگاهی بیاندازیم.

قیمت خرید و اجاره خانه در بهترین نقاط کرج

قیمت خرید و اجاره خانه در بهترین نقاط کرج

قیمت خرید و اجاره خانه در بهترین نقاط کرج

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: