کد خبر: ۸۸۵۱۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵
تعداد بازدید: ۳۰۵
حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی با انتقاد از رد صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تاکید کرد: انتخابات «شامل» یعنی باید همه در آن نماینده داشته باشند. شرط اول آن این است که بساط تنگ نظری و حذف برداشته شود.

سید حسن خمینی: شرط اول انتخابات «شامل»، این است که بساط تنگ نظری و حذف برداشته شودبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی با انتقاد از رد صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تاکید کرد: انتخابات «شامل» یعنی باید همه در آن نماینده داشته باشند. شرط اول آن این است که بساط تنگ نظری و حذف برداشته شود.

تولیت آستان مقدس حرم امام راحل در صفحه رسمی اینستاگرامش منتشر کرد که «تقسیم بر دو کردن» نیروهای کشور باعث ترفیع چاپلوسان و متملقانی می شود که اتفاقا به سخنانی که می گویند هم باور ندارند. بنده چه اولویتی نسبت به شما دارم که یکی را راه بدهم و یکی را راه ندهم!؟

براساس این گزارش، صفحه رسمی حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی در اینستاگرام(hassankhomeini) کلیپی از اظهارات اخیر وی در انتقاد از ردصلاحیت های گسترده نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستا را منتشر کرد.

وی در این سخنان بر ضرورت بازگشت به مردم نیز تأکید کرد.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایر همزمان با سیزدهمین دوره رئیس جمهوری، دومین میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری و نخستین میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی یازدهم، ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: