کد خبر: ۸۸۵۰۱۲
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۵
تعداد بازدید: ۲۶۰
مهاجم تیم فوتبال استقلال ابراز امیدواری کرد تیمش با پیروزی در دیدار پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با صدرنشینی به مرحله بعد صعود کند.

قایدی: با پیروزی در بازی آخر به عنوان صدرنشین صعود خواهیم کردبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر، تیم فوتبال استقلال در پنجمین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بامداد امروز چهارشنبه در مصاف با الاهلی عربستان به تساوی بدون گل رسید تا این دو تیم به همراه الدحیل قطر ۸ امتیازی شوند و تعیین تیم‌های صعودکننده را به دیدار آخر بکشانند.

مهدی قایدی در پایان دیدار با الاهلی عربستان گفت: بازی خوبی بود و تلاش زیادی کردیم تا بتوانیم به پیروزی برسیم به صدر جدول صعود کنیم اما موفق به این کار نشدیم. با این حال کسب یک امتیاز هم ارزشمند است.

قایدی در مورد پیش بینی اش از تیم‌های صعودکننده از این گروه گفت: تمام تلاشمان را خواهیم کرد با پیروزی برابر نماینده عراق به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شویم و دل هواداران را شاد کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: