کد خبر: ۸۸۴۹۸۴
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۶
تعداد بازدید: ۲۰۱
در پی درگذشت علی سلیمانی شایسته، رییس فقید هیات مدیره بانک پاسارگاد و مدیرعامل اسبق بانک پارسیان بر اثر بیماری کرونا، اعضای هیات مدیره و هیات عامل بانک، این ضایعه را تسلیت گفتند

پیام تسلیت اعضای هیات مدیره و هیات عامل بانک پارسیان به مناسبت درگذشت مرحوم علی سلیمانی شایستهبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان ، متن پیام بدین شرح است :
انالله و اناالیه راجعون
خبر درگذشت مرحوم مغفور علی سلیمانی شایسته، رییس فقید هیات مدیره بانک پاسارگاد و مدیرعامل اسبق بانک پارسیان براثربیماری کرونا موجب تاسف عمیق و تالم خاطر گردید.
مرحوم علی سلیمانی شایسته، سالیان طولانی در شبکه بانکی و در مدارج مختلف خدمت‌رسانی کرد و سال ها در کسوت مدیرعامل بانک پارسیان منشاء خیر و خدمت برای آحاد جامعه و کارکنان این بانک بود.
ضمن تسلیت به خانواده گرامی ایشان و همکاران در بانک پارسیان، از درگاه خداوند متعال آرزوی مغفرت الهی برای روح آن مرحوم و صبرو شکیبایی برای اعضای خانواده، بازماندگان، دوستان و همکاران ایشان مسئلت داریم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: