کد خبر: ۸۸۴۹۴۶
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۷
تعداد بازدید: ۱۸۷
در آستانه از سرگیری نشست‌های کمیسیون مشترک برجام در وین، امروز از ساعت یازده (به وقت وین) نشست سه جانبه هماهنگی میان روسای هیات‌های ایران، روسیه و چین در محل‌ نمایندگی دائم کشورمان در وین برگزار شد.

ایران، روسیه و چین خواستار لغو تحریم‌ها شدندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: در آستانه از سرگیری نشست‌های کمیسیون مشترک برجام در وین، امروز از ساعت یازده (به وقت وین) نشست سه جانبه هماهنگی میان روسای هیات‌های ایران، روسیه و چین در محل‌ نمایندگی دائم کشورمان در وین برگزار شد.

در این نشست، طرف‌ها ضمن مروری بر آخرین وضعیت گفتگوها در خصوص بازگشت احتمالی آمریکا به برجام و لغو تحریم‌های این کشور علیه ایران، خواستار لغو یکجای تحریم‌های آمریکا به عنوان یک شرط ضروری برای بازگشت این کشور به برجام شدند.

روسای هیات‌های جمهوری اسلامی ایران، روسیه و چین اشتراک نظر کامل سه هیات و ضرورت تداوم رایزنی و هماهنگی جدی به صورتی منظم و مستمر میان سه کشور در این مذاکرات را مورد تأکید قرار دادند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: