کد خبر: ۸۸۴۸۱۰
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶
تعداد بازدید: ۲۸۴
تیم فوتبال استقلال در پایان شب چهارم رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا با دو پیروزی، یک تساوی و یک شکست در رده دوم جدول گروه سوم قرار دارد. در این تیم یک هافبک تاثیرگذارترین بازیکن است.

به گزارش خبرداغ به نقل از مهر، تیم فوتبال استقلال با کسب ۷ امتیاز و به لطفاً تفاضل گل بهتر نسبت به الاهلی و همچنین پیروزی در بازی رو در رو، بعد از الدحیل ۸ امتیازی در رده دوم جدول رده بندی قرار دارد و آنها در پنجمین حضور آسیایی خود می‌بایست مقابل میزبان این گروه، الاهلی به میدان بروند؛ آبی‌ها در شب نخست این رقابت‌ها با ۵ گل در مقابل ۲ گل، این تیم را شکست داده بودند.

در مجموع ۴ دیدار گذشته استقلال، دو بازیکن استقلال با حضور کامل در تمام دیدارهای این تیم، پرکارترین نفرات زمین هستند. رشید مظاهری و سیاوش یزدانی تنها نفراتی هستند که در هر ۴ بازی گذشته آبی پوشان در زمین حضور داشته و در تمام ۹۰ دقیقه نیز مورد استفاده قرار گرفته و جایگزینی نداشتند. مظاهری و یزدانی با ۳۶۰ دقیقه حضور در میدان، پر کارتر ین نفرات این تیم در آسیا هستند.

پس از یزدانی و مظاهری، مهدی قایدی با ۳۴۷ دقیقه حضور در میدان در رتبه سوم قرار دارد. این مهاجم ریز نقش نیز در ترکیب ثابت همه دیدارهای تیمش حضور داشته و تنها در دومین دیدار مقابل الشرطه از دقیقه ۷۷ زمین بازی را ترک کرده است.

مظاهری، یزدانی و قایدی به همراه فرشید اسماعیلی و محمد نادری ۵ بازیکنی هستند که در هر ۴ دیدار قبلی در ترکیب ثابت قرار گرفته‌اند؛ و این ۵ بازیکن به همراه وریا غفوری، مسعود ریگی، آرش رضاوند، میلیچ و دیاباته، نفراتی هستند که در هر ۴ دیدار گذشته به میدان رفته‌اند.

در جدول تاثیرگذاری بازیکنان استقلال نیز باید فرشید اسماعیلی را در صدر قرار داد. اسماعیلی با ۳ گل، ۲ پاس گل و کسب یک پنالتی مستقیماً روی ۶ گل از ۱۳ گل تیمش تاثیر گذاشته است. پس از وی هم مهدی قایدی با ۳ گل و ۲ پاس گل و تاثیر گذاری مستقیم روی ۵ گل در رده دوم قرار می‌گیرد. شیخ دیاباته که با ۴ گل زده بهترین گلزن آسیایی آبی پوشان است، با ۴ گل و یک پنالتی در رده سوم این جدول قرار دارد.

جدول میزان دقایق حضور بازیکنان استقلال در آسیا

ردیف بازیکن تعداد بازی جمع دقایق
۱ رشید مظاهری ۴ ۳۶۰
۲ سیاوش یزدانی ۴ ۳۶۰
۳ مهدی قایدی ۴ ۳۴۷
۴ فرشید اسماعیلی ۴ ۳۰۶
۵ وریا غفوری ۴ ۲۸۶
۶ مسعود ریگی ۴ ۲۷۵
۷ آرش رضاوند ۴ ۲۶۶
۸ ارسلان مطهری ۳ ۲۵۰
۹ محمد نادری ۴ ۲۳۸
۱۰ هرویه میلیچ ۴ ۲۱۱
۱۱ عارف غلامی ۳ ۲۰۴
۱۲ شیخ دیاباته ۴ ۲۰۱
۱۳ محمد حسین مرادمند ۳ ۱۹۳
۱۴ مهدی مهدی پور ۳ ۱۳۳
۱۵ احمد موسوی ۲ ۷۳
۱۶ سعید مهری ۲ ۶۸
۱۷ سبحان خاقانی ۲ ۴۶
۱۸ داریوش شجاعیان ۲ ۳۴
۱۹ آرمان رمضانی ۲ ۱۷

جدول تاثیرگذاری بازیکنان استقلال در فاز تهاجمی

ردیف بازیکن گل پاس گل کسب پنالتی
۱ فرشید اسماعیلی ۳ ۲ ۱
۲ مهدی قایدی ۳ ۲ ۰
۴ شیخ دیاباته ۴ ۰ ۱
۵ ارسلان مطهری ۱ ۲ ۰
۶ محمد نادری ۲ ۰ ۰
۷ آرش رضاوند ۰ ۱ ۰
۸ احمد موسوی ۰ ۱ ۰
۹ وریا غفوری ۰ ۱ ۰
کد خبر
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: