کد خبر: ۸۸۴۶۸۴
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۱
تعداد بازدید: ۵۳۲
در ادامه فرآیند توسعه سیستم های غیر حضوری و خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی فولاد دو سامانه برخط کمیسیون پزشکی و دسترسی طبقه بندی مدیران دفاتر به بهره برداری رسید.

بهره برداری از دو سامانه جدید خدمات الکترونیکی بازنشستگان فولادبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد، با راه اندازی این دو سامانه، تعداد سامانه های در حال بهره برداری تا پایان فروردین ماه به ۱۰ سامانه رسیده است که درخواست گواهی، درخواست دفترچه درمان، ثبت اطلاعات ایثارگری، متناسب سازی و همسان سازی، مطالبات ۹۱ تا ۹۹،مطالبات سال ۱۳۹۹ ، ثبت اطلاعات فارغ التحصیلان و ثبت اطلاعات فردی و هویتی از آن جمله است.

گفتنی است سازمان الکترونیکی بازنشستگان فولاد در بهمن ماه سال گذشته و با هدف ارائه خدمات غیر حضوری و مطلوب به بازنشستگان و کاهش مراجعات حضوری به ویژه در ایام کرونا به بهره برداری رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
موسی موسوی
Romania
۲۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
0
0
با سلام ایا برای کسانی که سالهای قبل از۷۵ باز نشسته شده اند وحقوق انها بسیار پایین تر از هم رده خودشان هستند فکری نمیکنند ایا مسیولین صدوق باز نشستگی فولاد نمیدانند ما هرگز حقوقمان به همرده خودمان نمیرسد اگر فکری به حال ما نشود با تشکر فراوان موسی موسوی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: