کد خبر: ۸۸۴۴۲۸
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰
تعداد بازدید: ۱۳۷
منابع معارض عربستانی از بازداشت گسترده هواداران «محمد بن نایف» ولی‌عهد سابق سعودی خبر می‌دهند.

معارض عربستانی: دهها تن از هواداران «محمد بن نایف» ولیعهد سابق بازداشت شده‌اند / بیشتر این افراد تصویر «بن نایف» را در صفحه توئیتر خود درج کرده بودندبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: به گفته منابع خبری معارضان عربستان سعودی، نیروهای امنیتی سعودی دهها تن از هواداران «محمد بن نایف» ولی‌عهد سابق این کشور را که در شبکه‌های اجتماعی فعالیت داشتند، بازداشت کرده‌اند.

صفحه توئیتری «معتقلی الرأی» که به اخبار بازداشت شدگان می‌پردازد، نوشته است که بسیاری از این افراد صرفا به دلیل درج تصویر «محمد بن نایف» در صفحه توئیتری خود بازداشت شده‌اند.

«محمد بن نایف» از ژانویه ۲۰۱۵ تا ژانویه ۲۰۱۷ ولی‌عهد عربستان سعودی بود که با حکم ملک سلمان کنار گذاشته شد و محمد، پسر سلمان جای او را گرفت. بن نایف در پنجم مارس ۲۰۲۰ به همراه عمویش «احمد بن عبدالعزیز» به اتهام خیانت دستگیر و روانه زندان شد.

روزنامه تایمز انگلیس چندی پیش نوشت، بن نایف در زندانی در وسط بیابان شکنجه می‌شود و توانایی راه رفتن بدون عصا را ندارد در طول مدت بازداشت انفرادی ۳۶ کیلو وزن کم کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: