کد خبر: ۸۸۴۳۲۱
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۹
تعداد بازدید: ۲۲۷
اتریوم با نماد اختصاری ETH یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۲۶۴.۵۵ میلیارد دلار، در رتبه ۲ بازار قرار داشته و سهم ۱۲.۴۸ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد . هر واحد از اتریوم در این لحظه با قیمت ۲,۲۸۹.۳۱ دلار، با احتساب نرخ تتر ۲۵,۳۸۰ تومان معادل ۵۸,۱۰۲,۷۹۳ تومان معامله می شود و حجم مبادلات روزانه آن ۳۷.۱۵ میلیارد دلار است. قیمت در ۲۴ ساعت اخیر ۶.۸۲% افزایش یافته است. بالاترین قیمت اتریوم در تاریخ ۲۷ فروردین ۱۴۰۰(15 April 2021) معادل ۲,۵۴۱.۸۶ دلار بوده که همینک %۹.۹۳ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحدهای در گردش اتریوم ۱۱۵.۵۶ میلیون و تعداد کل واحدهای آن ۱۱۵.۵۶ میلیون خواهد بود.

قیمت اتریوم امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰به گزارش خبرداغ ، اتریوم با نماد اختصاری ETH یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۲۶۴.۵۵ میلیارد دلار، در رتبه ۲ بازار قرار داشته و سهم ۱۲.۴۸ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد . هر واحد از اتریوم در این لحظه با قیمت ۲,۲۸۹.۳۱ دلار، با احتساب نرخ تتر ۲۵,۳۸۰ تومان معادل ۵۸,۱۰۲,۷۹۳ تومان معامله می شود و حجم مبادلات روزانه آن ۳۷.۱۵ میلیارد دلار است. قیمت در ۲۴ ساعت اخیر ۶.۸۲% افزایش یافته است. بالاترین قیمت اتریوم در تاریخ ۲۷ فروردین ۱۴۰۰(15 April 2021) معادل ۲,۵۴۱.۸۶ دلار بوده که همینک %۹.۹۳ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحدهای در گردش اتریوم ۱۱۵.۵۶ میلیون و تعداد کل واحدهای آن ۱۱۵.۵۶ میلیون خواهد بود.

قیمت اتریوم امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰

 

قیمت اتریوم امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: