کد خبر: ۸۸۴۲۲۱
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۹
تعداد بازدید: ۲۳۹
جلسه بررسی عملکرد شرکت سلامت، بهداشت و درمان صنعت و معدن نوین(شسبد) در سال ۱۳۹۹ و برنامه های این شرکت در سال ۱۴۰۰ به صورت ویدئوکنفرانسی برگزار گردید.

برگزاری جلسه بررسی عملکرد و برنامه های شرکت شسبدبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد، در این جلسه دکتر باباخانی مدیرعامل شرکت گزارشی از وضعیت نیروی انسانی، درمانگاه ها، آمار پذیرش بیماران، سود و زیان، بدهی، هزینه ها و درآمد شرکت شسبد ارائه داد.

دکتر مسرور نیز در این جلسه در خصوص موضوعاتی همچون اصلاح ساختار سازمانی، افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها و انضباط مالی نکات و توصیه هایی را خطاب به مدیران شرکت شسبد بیان نمود.

گفتنی است در این جلسه، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت شسبد به صورت ویدئو کنفرانسی و معاون مالی و منابع انسانی و مدیران معاونت برنامه ریزی به صورت حضوری شرکت داشتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: