کد خبر: ۸۸۳۶۹۴
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۸
تعداد بازدید: ۲۱۴
تعریف و تمجید اسطوره بارسا از جواد و فولاد
نکو با عملکردی که در مربیگری داشته تمجید خیلی‌ها را برانگیخته است.

ژاوی: نکونام آینده درخشانی در فوتبال داردبه گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین؛ تقابل السد و فولاد برنده نداشت. البته که شاگردان نکونام در این بازی عملکرد بهتری داشتند و با بدشانسی محض سه امتیاز را از دست دادند.

السد کاملا اتفاقی گل تساوی را به ثمر رساند و توانست یک امتیاز از فولاد بگیرد. تقابل ژاوی و نکونام از جمله زیبایی های این مسابقه بود.

ستاره سابق بارسا بعد از بازی در خصوص ارتباطش با جواد نکونام سرمربی فولاد گفت: من و جواد دوستان خوب و قدیمی هستیم و احترام زیادی برای او قائلم. جواد بازیکن خوبی در دوران فوتبالش بود و مدت زمان زیادی در اوساسونا بازی کرده است و البته من برای او بهترین ها را در مربیگری آرزو میکنم چرا فوتبال را خیلی خوب می‌فهمد و اطمینان دارم او آینده خوبی در فوتبال دارد. 

ژاوی درباره تیم نکو هم گفت: فولاد تیم او امروز خوب کار کرد و به آن ها تبریک نیز می گویم. تیم های ایرانی به خوبی دفاع می کنند و با قلبشان فوتبال بازی می‌کنند و شکست دادن آن ها خیلی خیلی سخت است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: