کد خبر: ۸۸۳۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۸
تعداد بازدید: ۱۴۳
سفارت ایران در مقر اتحادیه اروپا تشریح کرد؛
سفارت جمهوری اسلامی ایران در مقر اتحادیه اروپا در رشته توییتی توضیحاتی درخصوص موضع ایران مبنی بر اینکه "تمامی تحریم‌های آمریکا باید برداشته شوند" ارائه داد.

منظور ایران از اینکه به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، سفارت ایران در مقر سازمان ملل روز یکشنبه در توییتی نوشت: منظور ایران از "تمامی تحریم‌های آمریکا باید برداشته شوند" چیست؟ ترامپ سیلی از ۱۶۰۰ تحریم علیه ایران اعمال کرد (مطابق با گزارش نیویورک تایمز). هدف اساسی هر تحریم جدیدی، از بین بردن برجام و وادار کردن ایران به مذاکره مجدد بود.

سفارت ایران در توییت دیگری نوشت: پس تمامی تحریم‌ها پس از تحریم ۸ مه ۲۰۱۸ هسته‌ای هستند و "برچسب" آن‌ها نامرتبط است. از آن‌ها یک بار برای "پایان دادن به توافق" استفاده شد و حال از آن‌ها برای احیای توافق استفاده می‌شود. تمامی این تحریم‌ها به همراهی تحریم‌هایی که می‌بایست مطابق با برجام لغو شوند، باید برداشته شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: