کد خبر: ۸۸۲۵۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۰
تعداد بازدید: ۲۰۲
کنفدراسیون فوتبال آسیا هر گونه اعتراض به ساعت و مکان برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را رد کرد.

AFC: اعتراض به ساعت و مکان مسابقات لیگ قهرمانان آسیا رد استبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: به گزارش نشریه «الاقتصادیه» عربستان، کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا هیچ گونه اعتراض به ساعت بازی و مکان های برگزاری در لیگ قهرمانان آسیا قابل قبول نیست و تصمیمات گرفته شده نهایی است.

منبعی آگاه از AFC در این زمینه گفت: تصمیمات گرفته شده و برنامه ریزی ها نهایی است مگر اینکه شرایط اضطراری بوجود بیاید. تمام شهرهای میزبان با هماهنگی کامل انتخاب شده و هیچ تغییری در این زمینه رخ نمی دهد. هر تیمی که در این مسابقات حاضر نشود با جریمه نقدی مواجه می شود.

پیش از این فدراسیون فوتبال کشورمان با درخواست باشگاه فولاد به میزبانی ریاض برای بازی با العین امارات در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا اعتراض کرده بود.

به ترتیب استقلال، پرسپولیس و تراکتور باید برای حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در کشورهای عربستان، هند و امارات حضور پیدا کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: