کد خبر: ۸۸۱۸۴۵
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۳
تعداد بازدید: ۳۶۶
بازیکن پرسپولیس بابت از دست دادن پنالتی در جدال با نفت مسجدسلیمان از هواداران تیمش عذرخواهی کرد.

عالیشاه: از هواداران عذرخواهی می‌کنمبه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه: بازیکن پرسپولیس بابت از دست دادن پنالتی در جدال با نفت مسجدسلیمان از هواداران تیمش عذرخواهی کرد.

عالیشاه درباره برتری مقابل نفت مسجدسلیمان گفت: به هواداران تبریک می گویم و خوشحالم بابت اینکه این سال به برد منتهی شد. یک عذرخواهی به هواداران بدهکار هستیم و امیدوارم این بردها تداوم داشته باشد.

وی در پاسخ به سوالی درباره شانس این تیم برای دستیابی به قهرمانی پنجم گفت: بازی به بازی پیش خواهیم رفت و تمام تلاش مان را خواهیم کرد و باید به دنبال این مهم باشیم.

کاپیتان دوم پرسپولیس درباره از دست دادن میزبانی لیگ قهرمانان گفت: ما تصور می کردیم این بازی ها در قطر برگزار شود. باید برویم ببینیم در هند شرایط چه شکلی است و هیچ اطلاعی از وضعیت آنجا نداریم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: