کد خبر: ۸۸۱۵۸۳
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵
تعداد بازدید: ۱۹۹
عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان گفت: رئیس جمهور و آقای دکتر نمکی باید شخصاً به موضوع کرونا در خوزستان ورود پیدا کرده و جلساتی را با رویکرد علمی و کاربردی در خوزستان برگزار کنند تا با دستورات ستاد مقابله با کرونا بتوانیم از این ویروس رهایی یابیم.

رئیس‌جمهور و وزیر بهداشت شخصاً به موضوع کرونا در خوزستان ورود کنندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، ابراهیم متینیان در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، ۲۶ اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی خود خطاب به رئیس جمهور و وزیر بهداشت درباره وضعیت خوزستانی‌ها در ایام شیوع کرونا گفت: ما منکر محدودیت‌های کرونایی نیستیم و معتقدیم توجه ویژه به دستورات موثر، بازدارنده خواهد بود تا از همه‌گیری ویروس کرونا خارج شویم.

وی ادامه داد: اگر موج جدید کرونا آغاز شود نه تنها دامن سالمندان بلکه جوانان و کودکان را نیز نشانه خواهد گرفت.

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان گفت: رئیس جمهور و آقای دکتر نمکی باید شخصاً به موضوع ورود پیدا کرده و جلساتی را با رویکرد علمی و کاربردی در خوزستان برگزار کنند تا با دستورات ستاد مقابله با کرونا بتوانیم از این ویروس رهایی یابیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: