کد خبر: ۸۸۱۴۷۵
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۹
تعداد بازدید: ۳۶۴
فدراسیون بیلیارد در خصوص مسابقه سهیل واحدی مقابل نماینده رژیم صهیونیستی توضیحاتی را ارائه کرد.

واکنش به رقابت واحدی با نماینده رژیم صهیونیستیبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس ، فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس توضیحاتی را در مورد حضور بازیکن اسنوکر در مسابقات تور حرفه ای ها منتشر می کند.

سهیل واحدی به مدت 4 سال است که از ایران خارج شده و با ویزای کار در کشور انگلستان زندگی می کند. شرایط عضویت در تور حرفه ای ها بدین صورت است که افراد به صورت آزاد در آن شرکت می کنند و شرکت در تور حرفه ای ها به منزله خروج از رنکینگ کشوری فدراسیون های ملی است.

در پی آخرین مسابقه واحدی رهنمودهای لازم در ماه های اخیر به او داده شده است اما بنا بر تصمیمات شخصی در این مسابقات حضور پیدا کرده است. حاضر شدن واحدی مقابل حریف خود در مسابقات کشور انگلستان ارتباطی با فدراسیون نداشته و با تصمیم شخصی وی بوده است.

فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس جمهوری اسلامی ایران ایجاد هرگونه شائبه و دخالت در این خصوص را صراحتا تکذیب و از جامعه ورزش، خصوصا اهالی رسانه تقاضا می کند که از هرگونه اقدامی که باعث تشویش اذهان عمومی و همچنین بر هم زدن آرامش جامعه ورزش می شود خودداری نمایند.

به گزارش فارس، نماینده اسنوکر ایران در این مسابقات با ادن شاراو ورزشکار رژیم صهیونیستی مسابقه داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: