کد خبر: ۸۸۱۱۴۰
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۵
تعداد بازدید: ۵۴۷
مدیریت بازرگانی سازمان منطقه آزاد کیش از دو واحد صنفی برای ارائه خدمات مطلوب به ساکنان و گردشگران تقدیرکرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزادکیش، مدیریت بازرگانی این سازمان در راستای ترویج فرهنگ رعایت حقوق مصرف کنندگان و ارائه خدمات مطلوب و استاندارد به گردشگران و ساکنان ، در مراسمی با حضور روسای جامعه بازاریان و بازرگانان و برخی فعالان عرصه تامین و توزیع مواد غذایی در جزیره کیش از دو واحد صنفی" شرکت کیش گوشت فارس و " واحد تولید نان و شیرینی دامونان" به جهت همکاری موثر در زمینه تحقق اهداف کارگروه تنظیم بازار از جمله تعیین قیمت های عادلانه و رعایت حقوق مصرف کنندگان با اهدای لوح قدردانی کرد.

لازم به ذکر است مدیریت بازرگانی سازمان منطقه آزاد کیش در زمینه صدور، كنترل و نظارت برمجوز هاي فعاليت اقتصادي و تنظيم بازار فعالیت می کند.

كنترل و نظارت بر ارائه مطلوب كالا و خدمات ، مقابله و برخورد با هر گونه تخلف صنفي و تعيين راهكارهاي لازم جهت ايجاد فضاي مطلوب خدمات رساني و برنامه ريزي، هماهنگي و كنترل امور مرتبط با نظارت و هدايت تشكل هاي صنفي از جمله مسئولیت هایی است که مدیریت بازرگانی سازمان منطقه آزاد کیش در جهت تسهیل روند فعالیت های اقتصادی و شرایط کسب و کار دراین منطقه آزاد برعهده دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: