کد خبر: ۸۸۱۰۹۵
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۳
تعداد بازدید: ۱۹۹
یک مقام بلندپایه وزارت امور خارجه آمریکا به تارنمای اکسیوس گفت که احتمال برداشته شدن تحریم‌های ایران را بعید نیست، اما جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا در مورد رفع تحریم‌های ایران، گام‌های یکجانبه برنمی‌دارد و این روند باید دوجانبه باشد.

راب مالی: لغو تحریم‌های ایران بعید نیستبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایرنا: یک مقام بلندپایه وزارت امور خارجه آمریکا به تارنمای اکسیوس گفت که احتمال برداشته شدن تحریم‌های ایران را بعید نیست، اما جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا در مورد رفع تحریم‌های ایران، گام‌های یکجانبه برنمی‌دارد و این روند باید دوجانبه باشد.

راب(رابرت) مالی نماینده وزارت امور خارجه آمریکا در امور ایران در نخستین گفت وگو از هنگام انتصاب به این سمت با پایگاه خبری اکسیوس، افزود: انتخابات ریاست جمهوری ژوئن(خرداد ماه) ایران، بر تصمیم های دولت بایدن در مورد پیشرفت مذاکرات هسته ای، تاثیر گذار نخواهد بود.

مالی گفت: ما قصد نداریم مذاکراتمان را به انتخابات ایران، وابسته کنیم، بلکه این روند به مقدار هماهنگی مان با دفاع از منافع و امنیت ملی ایالات متحده بستگی خواهد داشت. به دیگر بیان ما قصد شتاب دادن یا کند کردن امور را با توجه به انتخابات (آتی ریاست جمهوری) ایران نداریم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: