کد خبر: ۸۸۰۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹
تعداد بازدید: ۳۵۲
رئیس کل بانک مرکزی در خصوص امکان خرید و فروش رمزارزها در کشور توضیحاتی ارائه داد.

نظر همتی درباره خرید و فروش رمز ارزهابه گزارش خبرداغ  به نقل از خبرآنلاین، عبدالناصر همتی درباره مبادله رمزارزها در کشور اظهار کرد: در این خصوص مصوبه هیات وزیران را گرفته ایم که اخیرا اصلاحاتی هم روی آن انجام شد و مقرر شده افرادی که به طور قانونی و رسمی رمز ارز تولید کنند امکان این را داشته باشند که برای واردات از آن استفاده کنند.

وی افزود: به زودی برای بیت کوین صرافی‌هایی مشخص می‌کنیم که فقط برای مبادلات تجاری بتوان از آن استفاده کرد.

همتی تاکید کرد: خرید و فروش بیت کوین آزاد نمی‌شود فقط آن هایی که به طور رسمی استخراج کرده اند و تنها برای واردات کالا می توانند از رمزارز استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: 

روزهای سخت بیت‌کوین / شرایط مشکوک بازار رمز ارزها

برخورد با سایت‌های قمار و شرط‌بندی
رئیس کل بانک مرکزی تصریح کرد: مشخصات ۲۰ هزار کارت بانکی مورد استفاده سایت های قمار و شرط بندی پس از مسدود شدن، به منظور برخورد قضایی به قوه قضائیه داده شده است.

همتی افزود: به صاحبان بیش از ۴۵۰ هزار کارت بانکی هم هشدار و اخطار داده شده است و در نهایت معرفی به دستگاه قضا را در برنامه داریم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: