کد خبر: ۸۷۹۸۹۶
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۷
تعداد بازدید: ۲۸۵
با رای نمایندگان؛
نمایندگان مجلس دولت را مکلف کردند که نرخ تعرفه اینترنت برای استفاده از پیام‌رسان‌های داخلی ۲۰ درصد تعرفه‌ پیام‌رسان‌های خارجی تعیین شود.

اینترنت پیام رسان‌های بومی ارزان محاسبه می‌شودبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا،نمایندگان در نشست علنی نوبت دوم امروز (شنبه، ۹ اسفندماه) مجلس شورای اسلامی ‌ در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال ۱۴۰۰، با الحاق یک ردیف به بند الحاقی (۲) تبصره ۱۸ ماده واحده این لایحه موافقت کردند.

در ردیف الحاقی به بند مذکور آمده است: دولت مکلف است نرخ تعرفه اینترنت را برای استفاده از پیام‌رسان‌های داخلی ۲۰ درصد نرخ تعرفه های پیام‌رسان‌های خارجی تعیین و وصول نماید.

لازم به ذکر است که در شرایط کنونی تعرفه اینترنت پیام رسان های داخلی یک سوم نرخ تعرفه پیام رسان های خارجی محاسبه می شود که با مصوبه امروز مجلس، عملا تعرفه اینترنت برای استفاده از پیام رسان های داخلی ارزان می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: