کد خبر: ۸۷۹۵۹۶
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۳
تعداد بازدید: ۲۵۴
فرمانده ناجا گفت: همانطور که امام(ره) فرمودند، این جنگ برای ما نعمتی بوده است و هر چه جلوتر می‌رویم متوجه می‌شویم روحیه ایثار و شهادت باعث سربلندی امروز ما در دنیاست.

روحیه ایثار و شهادت باعث سربلندی امروز ما در دنیاستبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، سردار حسین اشتری در همایش بین المللی مطالبات حقوقی بین المللی دفاع مقدس که از صبح امروز در سالن همایش دفاع مقدس در حال برگزاری است گفت: این نشست به همت پژوهش گاه دفاع مقدس شهید سپهبد سلیمانی برگزار شده و به دفاع مقدس یک نگاه پژوهشی و کاربردی و علنی دارد.

وی ادامه داد: دوران دفاع مقدس یکی از هشت سال دورانی است که در تاریخ کشور اسلامی ما بی نظیر است و از هر جهت قابل ملاحظه است اهمیت پرداخت به هشت سال دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست. این دوران برای نسل فعلی ما و نسل های آینده دوران باشکوه و پرافتخارتری است.

وی با بیان اینکه اگرچه برحسب ظاهر جوانانی را در این جنگ از دست دادیم گفت: همانطور که امام فرمودند این جنگ برای ما نعمتی بوده است و هر چه جلوترمی رود متوجه می شویم که داشتن روحیه ایثار و شهادت باعث سربلندی و اقتدار امروز ما در دنیاست. هرگونه پیشرفت ما امروز به تاسی از شهدای دفاع مقدس و روحیه دفاع مقدس است. 

سردار اشتری گفت: در هر مرحله و هر جایی پیشرفت داشتیم به برکت نگاه جهادی بوده است. یک مار علمی و پژوهشی در این عرصه نیاز داریم البته اقداماتی صورت گرفته اما باید اقدامات بیشتری صورت بگیرد.

فرمانده ناجا با بیان اینکه در جنگ تحمیلی سی کشور به کمک صدام آمد گفت: ما یک کشور تنها و نوپا بودیم اما به لطف رهبری امام و رشادت مردم پیروز میدان شدیم. 

وی با اشاره به نقش گروه های ضد انقلاب و تروریستی  ادامه داد: گروه های ضد انقلاب و تروریستی با حمایت آمریکا بعد از پیروزی انقلاب اسلامی حرکت آنها را در کشور دیدیم از جمله قائله پاوه و گروه های تروریستی با برنامه و هدف با پشتیبانی آمریکا همزمان با پیروزی انقلاب اقدامات خرابکارانه خود را شروع کردند و در دفاع مقدس ادامه دادند البته اهداف آنها برای مردم برملا شد و موفق نشدند.

اشتری خاطرنشان کرد: هدف اصلی این گروهک ها سرگونی نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران و هدف بعدی تشویق به شورش و ترورهایی را انجام می دادند و هدف ترورها هم مسئولین و هم مردم بودند. همزمان نیز اقدامات مشترکی را با بمب گذاری در شهرها و ترور مسیولین نظام، نقش ستون پنجم را برای دشمن نیز ایفا می کردند و خیلی از اهداف دشمن به کمک این افراد مورد حمله صدام قرار می گرفت.

وی با اشاره به گروهک نفاق گفت: گروهک نفاق با صدام همراهی کرد و بنی صدر نیز با آنها هم پیمان شد. همچنین عملیات‌های متعددی علیه ایران انجام دادند و انواع و اقسام کارها را کردند که جمهوری اسلامی به اهداف خود نرسد همچنین در ناامن کردن شهرها نیز نقش داشتند.

وی ادامه داد: این اقدامات به دشمن کمک می کرد و اینها باید در قالب مطالبات جمهوری اسلامی از جامعه بین المللی خواسته شود هر چند ما الان نیازی به بیانیه آنها نداریم اما باید اینها در جایی ثبت شود.  ما ۱۷ هزار شهید ترور داریم. شهید سلیمانی هم در امتداد همان اهداف آمریکا صورت گرفت ه ف براندازی نظام و به زان‌در آوردن نظام از اهداف گروههای تروریستی و ضد نظام بود که نتوانستند به اهداف خود دست پیدا کنند این موارد باید پیگیری شود و احقاق حق  برای جمهوری اسلامی ایران صورت گیرد. 

سردار اشتری خاطرنشان کرد: این گروهک ها به صورت مستقیم با صدام و آمریکاییها همکاری داشتند و باید این اسناد برای احقاق حقوق مردم ایران پیگیری شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: