کد خبر: ۸۷۸۶۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۶
تعداد بازدید: ۵۲۸
مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با سبک بازی پیکان باید همیشه تمرکز داشته باشید، چون آنها هر لحظه با کارهایی که می‌کنند ضربه می‌زنند.

نظر متفاوت مطهری درباره اوت‌های پیکانبه گزارش خبرداغ ، حمید مطهری مربی تیم پرسپولیس در نشست خبری حضور یافت و در خصوص بازی با پیکان تصریح کرد: ما سعی می‌کنیم فری فرم بازی کردن را داشته باشیم و همینطوری هم فشردگی حریف را شکستیم. بارها این جابجایی را در ترکیبمان داشته ایم. در نیمه دوم ما مدافعان کناری را به عرض حمله آوردیم و دیدیم که آن ها چطور آمدند توپ ریختند. خداراشکر کارهای ترکیبی و مثلث سازی ها جواب داد. این بازی از آن مسابقات است که باید 100% تمرکز داشته باشید. اگر تمرکز نکنید با کارهایی که آن ها تبحر دارند، ضربه می‌خورید. بچه های ما فوق العاده جنگجو و مبارز ظاهر شدند. من از تک تک بچه ها تشکر می‌کنم و باز هم تکرار می‌کنم که این از آن بازی هایی بود که باید 100% تمرکز کنید .

 

او در خصوص نیمکت نشینی عبدی گفت: ما همه بازیکنانمان برای ما ارزشمند است. خستگی نیست و همه بازیکنان در فرم خوبی هستند. دلیلش تاکتیکی است و دنبال دلیل خاصی نباشید.

 

مربی پرسپولیس در خصوص موقعیت دادن به حریف توضیح داد: طبیعی است. در فوتبال شما وقتی یک تیم رو به جلو هستید و می‌خواهید در بخش حمله قابل احترام باشید، طبیعی است که در بعضی دقایق موقعیت بدهید اما خداراشکر خط دفاعی و دروازه بان ما با تمرکز بازی کردند. اصل ما دفاع تیمی منسجم و خوب از جلو تا عقب است. اما در شرایط بازی پیش می‌آید که موقعیت بدهید.

 

مطهری با اشاره به نیمکت نشینی انصاری گفت: محمد انصاری بچه ای است که از لحاظ فنی و اخلاقی توانمند است و اتفاقا دیشب در اردو باهم صحبت می‌کردیم. او بعد از عمل سنگین به ما اضافه شده و ما هم بازی تدارکاتی نداریم. انصاری باید در بازی دوستانه حضور پیدا کند و تنها دلیل نیمکت نشینی اش همین است. حاشیه درست نکنید و محمد تلاش می‌کند تا به فرم خوب برسد و اگر برسد او هم بازی خواهد کرد.

 

او درباره تاکتیک پیکان گفت: نادر [محمدی] یکی از بازیکنانی است که ما از امیدهای مقاومت آوردیم. مربیان حق دارند از سبک های مختلف استفاده کنند و ما به آن احترام می‌گذاریم. نادر محمدی هم این توانایی را دارد و ما هم نمی‌توانیم بگوییم اوت نیاندازید. این بچه توانایی دارد و از آن استفاده می‌کنند. ما نمی‌توانیم ایراد بگیریم و این جزو نکات تاکتیکی تیمشان است.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: