کد خبر: ۸۷۸۵۴۲
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۱
تعداد بازدید: ۳۲۰
دبیرکل مجمع ایثارگران اصلاح‌طلب حضور رئیس دولت اصلاحات در نخستین جلسه نهاد جدید اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان(جبهه اصلاح‌طلبان ایران) را تکذیب کرد.

حضور و سخنرانی خاتمی در نخستین جلسه نهاد اجماع‌ساز جدید اصلاح‌طلبان تکذیب شدبه گزارش خبرداغ، جواد امام در گفت‌وگو با  ایلنا ضمن خبر منتشر شده درخصوص تشکیل نخستین جلسه جبهه اصلاح‌طلبان ایران با حضور سید محمد خاتمی رئیس دولت اصلاحات، گفت: این خبر صحت ندارد و تنها اعضای جبهه اصلاح‌طلبان ایران در این جلسه حضور خواهند یافت.

وی افزود: به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی ایمنی و فاصله‌‌گذاری اجتماعی تنها اعضای نهاد اجماع‌ساز جدید در این جلسه حضور خواهند داشت و ظرفیت حضور سایر عزیزان وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: 

دولت لایحه اصلاح شده بودجه سال ۱۴۰۰ را این هفته به مجلس می‌فرستد/ یک بودجه مطمئن می‌تواند چراغ راه دولت آینده باشد/ مجلس و دولت باهم یک تصمیم درست بگیرند

دبیرکل حزب مجمع ایثارگران در پایان با تاکید بر این مساله که هیچ شخصیتی غیر از اعضای جبهه اصلاح‌طلبان در این جلسه حضور نخواهد داشت، تصریح کرد: اساساً از ابتدا هم قرار نبوده که آقای خاتمی در این جلسه حضور یا سخنرانی داشته باشند.

در روزهای اخیر خبرهایی مبنی بر برگزاری نخستین جلسه نهاد اجماع‌ساز در روز یکشنبه (امروز) با حضور و سخنرانی حجت‌الاسلام سید محمد خاتمی رئیس دولت اصلاحات در رسانه‌ها منتشر شده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: