کد خبر: ۸۷۸۱۹۰
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۳
تعداد بازدید: ۳۷۷
سرمربی اسبق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه مرگ علی انصاریان اتفاقی تلخ برای ورزش ایران بود، گفت: او جوان خوش قلب و دوست داشتنی بود که همه به او علاقه زیادی داشتند و من هنوز فوت او را باور نکرده‌ام.

پروین: فوت علی انصاریان را هنوز باور نکرده‌امبه گزارش خبرداغ به نفل از ایرنا  ، سرمربی اسبق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه مرگ علی انصاریان اتفاقی تلخ برای ورزش ایران بود، گفت: او جوان خوش قلب و دوست داشتنی بود که همه به او علاقه زیادی داشتند و من هنوز فوت او را باور نکرده‌ام.

 

علی پروین در حاشیه مراسم ختم علی انصاریان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: من مرگ علی انصاریان را باور نمی‌کنم، مگر می‌شود باور کنیم این جوان دیگر در بین ما نیست و زیر خروارها خاک خوابیده است.

 

وی‌ افزود: علی انصاریان بسیار به مادرش علاقه داشت. خود من هر وقت یاد مادرم می‌افتم، بی اختیار اشک می‌ریزم.

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: علی انصاریان به همه یاد داد تحت هر شرایطی باید به مار خود احترام گذاشت و او را به همه دنیا ترجیح داد.

 

پروین تصریح کرد: مرگ علی انصاریان اتفاقی تلخ برای ورزش ایران بود، او جوان خوش قلب و دوست داشتنی بود که همه به وی علاقه زیادی داشتند.

وی تاکید کرد: فقط از خدا می‌خواهم که به مادر علی صبر بدهد چرا که او غم برگی روی شانه‌هایش سنگینی می‌کند.

 

پیشکسوت پرسپولیس در پایان گفت: تا زمانی که انسان‌ها زنده هستند باید قدرشان را دانست و آنها را مورد محبت قرار داد.

علی انصاریان روز 15 بهمن ماه و تقریبا یک هفته بعد از مهرداد میناوند به دلیل ابتلا به ویروس کرونا چشم از جهان فروبست.

 
 
 
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: