کد خبر: ۸۷۷۶۳۶
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶
تعداد بازدید: ۳۵۳
کنعانی‌زادگان که در مدت زمان حضورش در پرسپولیس عملکرد مثبتی در این تیم داشته با ارائه نمایشی خوب مورد توجه برخی تیم‌های خارجی قرار گرفته است.

کنعانی‌زادگان به جدایی‌اش از پرسپولیس واکنش نشان داد!به گزارش خبرداغ ، نمایش اخیر محمدحسین کنعانی‌ زادگان در ترکیب اصلی تیم فوتبال پرسپولیس تهران از چشم خارجی‌ها دور نمانده و خواهان جذب این بازیکن شده‌اند.

 

این در حالی است که این موضوع از سوی این بازیکن مورد تائید قرار گرفته است. در این راستا در گپ خودمانی که با این مدافع پرسپولیس داشتیم، کنعانی با تائید پیشنهادات خارجی ‌اش تاکید کرد فعلا تمرکزش روی همکاری با سرخ‌ های تهرانی است.

 

کنعانی‌ زادگان در ادامه اعلام کرد برای همراهی پرسپولیس برابر تراکتور آماده نیست و به این دیدار هم نخواهد رسید. شنیده ایم از سوی تیم دیناموزاگرب برای این پرسپولیسی پیشنهادی رسیده است.

جام نیوز
 
 
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: