کد خبر: ۸۷۷۵۲۴
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۷
تعداد بازدید: ۱۵۵
روحانی در مراسم بزرگداشت روز زن:
رئیس جمهور با بیان اینکه مکتب، مرام و اعتقاد ما، جایگاه برتری برای مرد قائل نیست و برتری در تقوی، علم، کار وکوشش و جهاد است، تاکید کرد که دولت تدبیر و امید تمام تلاش خود را برای ارتقاء بیش از پیش جایگاه زنان در جامعه انجام داده به گونه ای که امروز ۲۵ درصد مدیریت های میانی و عالی در اختیار خانم ها است.

مکتب، مرام و اعتقاد ما، جایگاه برتری برای مرد قائل نیست/ در هر انتخاباتی اگر زنان تصمیم بگیرند و وارد صحنه شوند، منتخب آن‌ها پیروز می‌‌شودبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، حجت‌الاسلام حسن روحانی عصر سه شنبه با تبریک میلاد با سعادت دخت گرامی پیامبر اسلام(ص) و روز زن و مادر، اظهار داشت: زنان منشاء خیرات و برکات در جامعه هستند و بی‌تردید خداوند جامعه انسانی را به گونه‌ای آفریده که زنان و مردان مکمل یکدیگرند.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه "زنان در پیروزی انقلاب اسلامی نقش مهمی داشتند و انقلاب نیز نقش مهمی در فعالیت و طی مسیر تعالی زنان داشته و دارد"، گفت: حق گرفتنی است و زنان حقشان را در انقلاب اسلامی بازستاندند و امروز زنان در تعیین سرنوشت آینده کشور و جامعه ما، همپای مردان هستند و بی تردید در هر انتخاباتی اگر زنان تصمیم بگیرند و وارد صحنه شوند، منتخب آنها پیروز می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: