کد خبر: ۸۷۷۱۷۳
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۰
تعداد بازدید: ۵۶۰
مایکون مدافع برزیلی النصر که در تمرینات این تیم غایب بود، در اینستاگرام از هواداران این تیم خداحافظی کرد

عامل صعود پرسپولیس به فینال خداحافظی کردبه گزارش خبرداغ ، پس از شکست النصر مقابل پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در سال گذشته، مشکلات این تیم عربستانی آغاز شد و آنها بدترین شروع تاریخ خود در لیگ این کشور را پشت سر گذاشتند و با شکست های پیاپی و قرار گرفتن در قعر جدول، وارد بحران عجیبی شدند.


به دلیل نتایج ناامید کننده ای که نصراوی کسب کرد مدیران این تیم تصمیم گرفتند تا روی ویتوریا سرمربی پرتغالی خود را از کار برکنار کنند و آلن هوورات مربی تیم جوانان النصر را جایگزین او کردند که دست بر قضا این تیم با مربی جدید خود نتایج بسیار خوبی را کسب کرد اما مشکلات مالی این تیم همچنان پا برجا بود به نحوی که النصر از حضور در بازار نقل و انتقالات زمستانی محروم شد.


مشکلات مالی النصر و عدم پرداخت دستمزد بازیکنان این تیم، باعث نارضایتی ستاره های این تیم از جمله عبدالرزاق حمدالله و مایکون شد به نحوی که این مدافع برزیلی در تمرینات روزهای اخیر تیمش حضور پیدا نکرد.
در حالیکه بازیکنان النصر امشب در فینال سوپر کاپ مقابل الهلال قرار گرفته بودند، مایکون با انتشار پستی از این تیم خداحافظی کرد. او در این پست به زبان عربی نوشت:


هواداران عزیز النصر بهترین درودها بر همگی شما و تمامی ملت مهربان و عزیز عربستان. دورانی که در تیم النصر داشتم واقعا دوست داشتنی و پر از لحظاتی زیبا در زندگی فوتبالی و شخصی من بود. مایلم در اینجا از تمامی محبت و حسن همکاری شما عزیزان تشکر کنم. عاشق همه شما هستم و برای باشگاه النصر ادامه موفقیت و گرفتن جام‌های بیشتر آرزو می‌کنم.
مایکون همان مدافعی است که در دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل پرسپولیس پنالتی چهارم این تیم عربستانی را از دست داد و حامد لک با مهار ضربه او، تیمش را راهی دیدار فینال کرد.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: