کد خبر: ۸۷۶۴۵۰
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۴
تعداد بازدید: ۲۱۳
نایب رئیس کانون سراسری مرغداران گوشتی کشور از افزایش ۱۵۰۰ تومانی قیمت هر کیلوگرم مرغ گرم خبر داد و گفت: قیمت مرغ در بازار به کیلویی ۲۲ هزار تومان رسیده است

مرغ دوباره گران شدحبیب اسدالله نژاد از افزایش ۱۵۰۰ تومانی قیمت هر کیلوگرم مرغ گرم خبر داد و گفت: قیمت مرغ در بازار به کیلویی ۲۲ هزار تومان رسیده است.

به گزارش خبرداغ ، وی اضافه کرد: قیمت هر کیلوگرم مرغ زنده نیز با ۱,۰۰۰ هزار تومان افزایش نسبت به هفته قبل به ۱۶ تا ۱۶ هزار و ۵۰۰ تومان رسیده است.

اسدالله نژاد با اشاره به افزایش نرخ مصوب مؤلفه‌های تولید، گفت: قیمت تمام شده هر کیلوگرم مرغ زنده با نرخ‌های جدید مؤلفه‌ها، ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان است.

این فعال بخش خصوصی اظهار امیدواری کرد: دستگاه‌های مربوطه و ستاد تنظیم بازار درباره نرخ مصوب مرغ نیز تجدیدنظر و آن را اصلاح کند.

مهر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: