کد خبر: ۸۷۵۰۳۲
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۷
تعداد بازدید: ۲۵۲
پیشکسوت استقلال گفت: خط حمله استقلال احتیاجی به تعریف و تمجید ندارد، بدون شک مهاجمان استقلال در لیگ ایران بهترین هستند و روز سختی را برای مدافعان پرسپولیس در شهرآورد رقم می‌زنند.

عنایتی: خط حمله استقلال شهرآورد سختی را برای پرسپولیس رقم می‌زندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا ، پیشکسوت استقلال گفت: خط حمله استقلال احتیاجی به تعریف و تمجید ندارد، بدون شک مهاجمان استقلال در لیگ ایران بهترین هستند و روز سختی را برای مدافعان پرسپولیس در شهرآورد رقم می‌زنند.

 

رضا عنایتی درباره وضعیت تیم استقلال اظهار داشت: استقلال در بازی‌های اخیر خود پیشرفت چشمگیری نسبت به گذشته داشته است. این تیم از لحاظ فنی عملکرد قابل قبولی را به اجرا گذاشته که قایل ستایش است.

وی افزود: در بازی با آلومینیوم اراک استقلال بدون نقص و عالی بازی کرد، آبی‌پوشان در فاز دفاعی و هجومی توانستند حریف خود را به حریف خود دیکته کنند.

 

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: رشید مظاهری درون دروازه استقلال عالی کار کرده است،او در بازی‌های اخیر استقلال نقش مهمی در پیروزی‌های آبی‌پوشان داشته است.

عنایتی تصریح کرد: خط دفاع استقلال به هماهنگی لازم رسیده است، آنها توانسته‌اند فضاها را به خوبی پوشش دهند و در یارگیری نفر به نفر موفق عمل کنند.

 

وی تاکید کرد: خط هافبک استقلال هارمونی لازم را پیدا کرده است، این نفرات علاوه بر اینکه دوندگی زیادی در زمین دارند توپ را به خوبی به چرخش در می‌آورند و فضاها را پوشش می‌دهند.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: خط حمله استقلال احتیاجی به تعریف و تمجید ندارد، بدون شک مهاجمان استقلال در لیگ ایران بهترین هستند و روز سختی را برای مدافعان پرسپولیس در شهرآورد رقم می‌زنند.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناصر
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
0
0
آقای عنایتی فراموش کردی تیم رقیب پرسپولیس کبیره و بهترین خط دفاعی لیگ و بهترین هافبک ها رو داره در ضمن گلهای عبدی فقط در بازیهای حساس بوده و مهاجمان استقلال ده بازی دو گل زده دارن این مهاجمان با دو گل زده چطور میخواهن روز سختی رو رقم بزنن مخصوصا دیاباته ای که در حال حاضر برای استپ کردن توپ هم مشکل داره پس روحیه کاذب به استقلال ندهید
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: