کد خبر: ۸۷۵۰۰۱
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸
تعداد بازدید: ۱۷۵
رئیس‌جمهور در واکنش به حمله طرفداران ترامپ به ساختمان کنگره گفت: آنچه شب گذشته و امروز در آمریکا رخ داد، افراط‌گرایی بود.

روحانی: آنچه در آمریکا رخ داد، افراط‌گرایی بود؛ نشان دادند چقدر فشل و سست هستند / دیدیم که یک آدم پوپولیست و ناسالم در ۴ سال چه بلایی سر کشورش آورد / امیدواریم شر آدم‌های کم سواد و دنبال منافع خانوادگی و فردی از کشورشان و دنیا کم شودرئیس‌جمهور در واکنش به حمله طرفداران ترامپ به ساختمان کنگره گفت: آنچه شب گذشته و امروز در آمریکا رخ داد، افراط‌گرایی بود.

به گزارش خبرداغ به نقل از  «انتخاب»، حسن روحانی که در مراسم بهره‌برداری از طرح‌های ملی وزارت جهاد کشاورزی سخن می گفت افزود: نشان دادند چقدر فشل و سست هستند، بنیانشان بنیان قوی نیست و دیدیم که در این کشورها متاسفانه علی رغم اینکه علم و صنعت پییشرفت کرده عوام گرایی چقدر زمینه دارد. یک آدم پوپولیست چه بلایی سر کشورش در 4 سال آورد. آبروی کشورش را خدشه ‌دار کرد و چه ضربه‌های بزرگی به منطقه، سوریه و فلسطین و یمن زد و می‌بینیم که یک آدم ناسالم وقتی می‌آید و قدرت را در دست می‌‌گیرد چه مشکلاتی را برای کشور و دنیا بوجود می‌آورد.

رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: امیدوارم این درس عبرت برای همه دنیا باشد و برای حاکمان بعدی کاخ سفید باشد. آنهایی که دو هفته دیگر قدرت را در دست می‌گیرند جبران کنند و ملت آمریکا را به جایگاه خود برگرداند که ملت بزرگی هستند. امیدواریم شر آدم‌هایی که کم سواد در اداره کشور هستند و دنبال منافع خانوادگی و فردی خود هستند، از کشورشان و دنیا کم شود و شاهد شرایط بهتری در منطقه و جهان باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: