کد خبر: ۸۷۴۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۵
تعداد بازدید: ۲۳۷
اسلامی بیدگلی و چراغی، دو تن از اعضای شورای عالی بورس، در صفحات شخصی خود در توییتر از اقدامات رزم‌حسینی، وزیر صمت، انتقاد کردند.

به گزارش خبرداغ به نقل از اقتصادآنلاین، شاهین چراغی، عضو شورای عالی بورس در واکنش به  نامه وزیر صنعت در مورد نحوه قیمت‌گذاری محصولات فولادی  در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: ‌اینکه ‎بورس کالا یا وزیر همکار را عامل گرانی و پاسخگویی بدانیم بی‌انصافی و توهین به شعور سهامدارانی است که به سخنان ریاست محترم جمهور اعتماد کردند و قرار بود همه چیز به بورس واگذار شود،بالاخره نمی‌شود سهامداران را به بورس اوراق کشاند، بعد با تصمیمات غیرکارشناسی موجب خسارت به آنان شد.

سعید اسلامی بیدگلی، عضودیگر  شورای عالی بورس نیز نوشت: مواد اولیه و انرژی را با قیمت آزاد به شرکت‌‌ها بدهید و دست از سر قیمت‌گذاری محصولاتشان بردارید. قیمت‌گذاری نه حاصلی جز فساد دارد و نه البته هدفی جز آن. این چه مافیای فسادی است که قدرت آن از هر قانون و شورا و دولتی و ... بیشتر است؟

99be7387-4ff1-4161-8711-30018624f6d7

 

f8d2de17-be63-49e3-bad0-8677dcaf298f

 

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: