کد خبر: ۸۷۴۸۱۷
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۸
تعداد بازدید: ۲۲۱
گل محمدی می گوید که مهاجمان او با تمرین و تمرکز باید به فرم قبلی بازگردند....

گل محمدی: دربی را باید ببریمبه گزارش خبرداغ ،  یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس پس از بازی با سپاهان درباره این دیدار گفت: مقابل یک تیم خوب بازی داشتیم، گرفتن سه امتیاز هدف ما بود. هر دو نیمه موقعیت هایی داشتیم و مسلط بودیم. می‌توانستیم از موقعیت ها خوب استفاده کنیم، هرچند که بازی کم موقعیت بود. فکر می‌کنم سطح دو تیم برابر بود و باعث شد موقعیت کم به وجود بیاید. یک پنالتی مسلم هم به نفع ما بود که داور از آن گذشت. متاسفانه نتوانستیم ببریم و باید خودمان را آماده بازی بعدی کنیم.

 

سرمربی پرسپولیس در مورد عملکرد داور اظهار داشت: چند صحنه بود؛ آن چیزی که دیدیم باید به نفع ما گرفته می‌شد و مشکل خاصی نبود که درباره اش صحبت کنیم.

 

وی درباره عملکرد مهاجمانش عنوان کرد: در هر صورت فکر می‌کنم فشار زیادی روی بچه ها هست. تا جایی که توانستیم در این ۷ بازی موقعیت برای فورواردها به وجود آوردیم، شاید این فشار بیش از حد باعث شده تا از موقعیت استفاده نکنند. نیاز به فرصت و تمرینات اختصاصی دارند که از موقعیت ها بهره ببرند. تنها کاری که باید بکنیم این است که تمرین کنیم و تمرکزمان روی تمرینات باشد.

 

گل محمدی درباره دربی گفت: دربی همیشه جذابیت های خاص خود را دارد و قطعا گرفتن سه امتیاز باتوجه به وضعیت جدول هدف ما خواهد بود. امیدوارم بازی تماشاگرپسند باشد و خودمان را آماده این بازی خواهیم کرد.

جام نیوز
 
 
 
 
 
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: