کد خبر: ۸۷۴۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳
تعداد بازدید: ۱۹۰
غلامحسین اسماعیلی، سحنگوی قوه ققضاییه در پاسخ به سوالی درباره رسیدگی به پرونده همدستان روح الله زم از جمله شیرین نجفی گفت: این پرونده ابعاد گسترده دارد. بخشی از این پرونده منجر به رای شد اما این پرونده به اتمام نرسیده است.

سحنگوی قوه قضاییه: شیرین نجفی دستگیر شده استغلامحسین اسماعیلی، سحنگوی قوه ققضاییه در پاسخ به سوالی درباره رسیدگی به پرونده همدستان روح الله زم از جمله شیرین نجفی گفت: این پرونده ابعاد گسترده دارد. بخشی از این پرونده منجر به رای شد اما این پرونده به اتمام نرسیده است.

به گزارش خبرداغ به نقل از «انتخاب»، اسماعیلی افزود: در مورد ۶ نفر دیگر از متهمان پرونده حکم صادر شده و این افراد به حبس ۲ تا ۱۰ سال محکوم شدند و این خانم هم که نامبرده شد، دستگیر شده و در همین پرونده محکومیت دارد اما چون این حکم در مرحله تجدید نظرخواهی است و به قطعیت نرسیده و از بیان جزئیات معذورم.

بیشتر بخوانید: 

دلیل اعدام روح الله زم از نگاه کیهان: هزینه اقدام علیه امنیت ملی در ایران بسیار پایین آمده بود

وی ادامه داد: در مورد نفر دیگری هم در این پرونده کیفرخواست صادر شده و هفته دیگر دادگاه برگزار می شود و فرایند رسیدگی به سایر اتهامات افراد دیگر هم ادامه دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: