کد خبر: ۸۷۴۵۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۳
تعداد بازدید: ۲۶۶
معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: فارغ از تسهیلات و وام‌های بانکی، رونق اشتغال نیازمند طراحی و اجرای ایده‌های کابردی به ویژه در اولویت‌‌بندی ظرفیت‌ها است.

منصوری در چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: رونق اشتغال نیازمند اجرای ایده های کاربردی استبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری ، عیسی منصوری در سفر به استان چهارمحال و بختیاری و بازدید از طرح‌های اشتغالزایی و نشست با مدیران اجرایی شهرستان بروجن گفت: اتکا به تسهیلات و پیگیری برای دریافت وام بیشتر، بی‌شک به رونق اشتغال منجر نمی‌شود بلکه باید برنامه هدفمندی ترسیم کرد که محور آن تمرکز بر اولویت‌های هر منطقه است.

وی افزود: استانها برای حوزه اشتغال خود باید دارای برنامه بلندمدت باشند و ظرفیت‌های مهم منطقه خود را شناسایی کنند تا با شکوفایی این ظرفیت‌ها سایر بخش‌ها هم از منافع آن بهره‌مند شوند.

منصوری با تاکید بر حمایت کسب‌و‌کارها، تصریح کرد: طرح‌هایی که تاکنون شروع شده و نیمه‌کاره مانده یا با مشکل مواجه شده‌اند به گونه‌ای باید برنامه‌ریزی شود که با رفع این مشکلات طرح‌ها تا پایان دولت به بهره‌برداری برسد و یا اگر کار جدیدی شروع می‌شود هدف گذاری‌ها به شکلی باشد که این طرح‌ها به نتیجه برسد.

معاون امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری نیز با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان بروجن در حوزه اشتغال اظهارکرد: کشاورزی، گردشگری و صنعت از مهمترین ظرفیت‌های این شهرستان به شمار می‌رود که برای اشتغالزایی در این حوزه‌ها تمرکز شده است.

الله کرم نصیری افزود: 30 درصد جمعیت شهرستان بروجن روستایی است و در بخش بوم‌گردی و گردشگری از جمله در چغاخور اقدامات قابل توجهی صورت گرفته است اما محدودیت‌هایی در قانون اشتغال پایدار روستایی و عشایری وجود دارد که امید است با رفع مشکلات آیین‌نامه‌ای بتوان از این طرح ها به نحو مطلوبی بهره‌گیری کرد.

در این نشست مدیران دستگاه‌های اجرایی و نمایندگانی از بخش‌ خصوصی فعال در حوزه کشاورزی و گردشگری به بیان نظرات و مشکلات خود پرداختند.

همچنین بازدید از مجتمع دامداری و گلخانه بروجن، هتل و مجتمع اقامتی الماس، مجتمع گلخانه صیفی جات از مهمترین برنامه‌های این سفر به شهرستان بروجن بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: