کد خبر: ۸۷۴۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۷
تعداد بازدید: ۲۹۱
کارگاه تعاملی سیاستگذاری کودکان و نوجوانان «نقد و بررسی نظام آموزشی کنکور محور» از سوی معاونت رفاه اجتماعی با همکاری مرکز توانمندسازی حاکمیت و جامعه جهاد دانشگاهی، روز دوشنبه 15 دی ماه ساعت 10 الی 12 به صورت مجازی برگزار می شود.

از سوی معاونت رفاه برگزار می شود؛ کارگاه تعاملی سیاستگذاری کودکان و نوجوانان «نقد و بررسی نظام آموزشی کنکور محور»به گزارش خبرداغ به نقل از  مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، چهارمین نشست از کارگاه تعاملی سیاستگذاری کودکان و نوجوانان با موضوع «نقد و بررسی نظام آموزشی کنکور محور» توسط معاونت رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی  15 دی ساعت 10 تا 12 به صورت مجازی برگزار می شود.

در این نشست سید محمد بطحایی وزیر پیشین آموزش و پرورش به بررسی و نقد نظام آموزشی کنکور محور خواهند پرداخت و از مولفان سه اثر رسانه‌ای برگزیده‌ خبرنگاران در حوزه‌ی نقد و بررسی کنکور به انتخاب دفتر اجتماعی مرکز پژوهشهای مجلس تقدیر خواهد شد.

نشست اول کارگاه تعاملی سیاستگذاری کودکان و نوجوانان با عنوان "قانون تابعیت فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان غیرایرانی: ارزیابی سیاست و مسیر پیش رو " 21 مهر ، دومین نشست درباره "بازنمایی رسانه‌ای مسائل کودکان" 12 آبان و سومین نشست با موضوع "آموزش مجازی و فقرا" 10 آذر برگزار شده است.

برگزاری این نشست‌‌های تعاملی با هدف هم‌افزایی بخش سیاستگذاری و مدنی برای بهبود وضعیت کودکان در دستور کار معاونت رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار دارد. نمایندگان رسانه های جمعی فعال در حوزه کودک که موفق به شرکت در نشست‌های قبل نشده‌اند، برای شرکت در نشست و دریافت لینک جلسه مجازی می توانند با ارسال نام، شماره همراه و رسانه محل فعالیت با آدرس child@iran-bssc.ir مکاتبه کنند.

به خبرنگاران شرکت‌کننده در نشست‌های این کارگاه تعاملی گواهی معتبر شرکت در کارگاه ارائه خواهد شد

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: