کد خبر: ۸۷۴۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۴
تعداد بازدید: ۳۷۴
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تکمیل طرح های نیمه تمام در استانها به خصوص مناطق محروم به طور جدی از سوی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در حال پیگیری است و مصمم هستیم تا پایان دولت طرح های نیمه تمام را تکمیل و به بهره برداری برسانیم.

پناه در کارگروه اشتغال شهرستان کهگیلویه: طرح های نیمه تمام مناطق محروم تا پایان دولت تکمیل می شوندبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی تعاون،کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد، غلامرضا پناه در کارگروه اشتغال شهرستان کهگیلویه خاطرنشان کرد: بر این اساس بانکها موظف هستند تسهیلات مورد نیاز طرح های عمرانی نیمه تمام را تامین کنند.
وی با بیان این که هر بانک می تواند اعتبار مورد نیاز یک تا ۲ طرح را بر اساس قانون و بدون هیچگونه سهل انگاری پرداخت کند، اظهار کرد: طرح های با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد به بالا در اولویت پرداخت تسهیلات هستند.
پناه افزود: طرح های استانهای محروم به خصوص کهگیلویه و بویراحمد که مشکل تامین سرمایه در گردش داشته باشند نیز مشمول این مصوبه خواهند شد.
معاون توسعه ‌مدیریت و منابع وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت: هفت استان به ویژه استان کهگیلویه و بویراحمد با ملاک شاخص بیکاری در اولویت تکمیل پروژه های نیمه تمام هستند.
پناه راه اندازی بیمارستان تامین اجتماعی در شهرستان کهگیلویه را یک اولویت دانست و گفت: با توجه به اینکه بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی دهدشت جوابگوی جمعیت این شهرستان نیست راه اندازی بیمارستان تخصصی نیز پیگیری خواهد شد.

وی بیان کرد: با برنامه ریزی های انجام شده، درمانگاه تخصصی دهدشت با تامین تسهیلات برای خرید تجهیزات مورد نیاز به بیمارستان تامین اجتماعی ارتقا خواهد یافت.
پناه اضافه کرد: با همکاری  مدیرعامل صندوق بیمه روستائیان و عشایر هزینه این بیمه در سه شهرستان "کهگیلویه"،" لنده" و "چرام" رایگان خواهد شد.
وی کمک به راه اندازی دانشکده مامایی و احداث ورزشگاه کارگران را از دیگر برنامه های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای مردم شهرستان کهگیلویه اعلام کرد .

به دستور محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاونین این وزارتخانه (غلامرضا پناه معاون توسعه مدیریت و منابع، حجت میرزایی معاون امور اقتصادی و عیسی منصوری معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال ) و حجت مهدیان و اسماعیل للگانی مدیران بانک های توسعه تعاون و رفاه کارگران و اکبر افتخاری و علی شیرکانی مدیران صندوق بازنشستگی کشوری و بیمه روستاییان و عشایر در سفری دو روزه به منظور بررسی وضعیت طرح های اشتغالزایی ،سرمایه‌گذاری، وضعیت بیکاری، بازدید از پروژه های نیمه تمام استان به کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: