کد خبر: ۸۷۴۲۰۰
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۲
تعداد بازدید: ۳۶۴
کارشناس داوری عملکرد تیم داوری بازی گل‌گهر و استقلال را مورد ارزیابی قرار داد.

پنالتی‌ها درست بود/ داور باید یک کارت قرمز نشان می‌داد!به گزارش خبرداغ ، نادر جعفری در خصوص عملکرد اکبریان و همکارانش در نیمه اول این دیدار اظهار داشت: تصمیماتی که داور در این نیمه داشت، کاملا درست بود و تیم داوری قضاوت شجاعانه ای در نیمه اول داشت.

 

او در ادامه افزود: در نیمه اول داور 2 پنالتی برای استقلال اعلام کرد که هر 2 پنالتی درست و قانونی بود. این در حالی بود که در این نیمه کارت هایی که داور به بازیکنان و اعضای کادرفنی تیم ها نشان داد، درست بود.  البته داور می توانست در صحنه پنالتی دوم برای استقلال، علیرضا حقیقی را از زمین اخراج کند.

 

این کارشناس داوری درمورد قضاوت اکبریان در نیمه دوم اظهار داشت: در نیمه دوم هم داور دوندگی و جایگیری خوبی داشت و تصمیمات درست و قانونی گرفت، ضمن این که صحنه های تلویزیونی نشان داد تصمیم داور برای اعلام پنالتی برای گل گهر درست بود.

 

جعفری درخصوص استفاده از داور پشت دروازه از این هفته در لیگ برتر تصریح کرد: استفاده از داوران پشت دروازه در حالی که ما امکانات VAR را در اختیار نداریم، اتفاق خوبی است و می تواند به اجرای عدالت در قضاوت داوران در فوتبال کمک کند، چرا که یک داور اضافه می تواند به داور کمک کند تا حق به حقدار برسد.

جام نیوز
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: